Sayfalar

16 Mart 2014 Pazar

Berkin'in terör eylemindeki fotoğrafına montaj diyenler, Berkin'in babasını dinlesinler!

berkin elvan, gösteri, terör grupları, ekmek almaya gidiyordu, sami elvan, gizlenen gerçekler, gerçek yüzü, taksim, okmeydanı, gezi eylemleri, gezi parkı, cnn türk, sabetayistlik, alevilik,

“Berkin 2 yaşında geldi o mahalleye ve 14 yaşına kadar yaşadı. Benim o zamanki evim birinci kattaydı. Ne bir hırsızlık ne bir şey, en ufak bir sorun yaşamadım. Bilmiyorum niçin benim çocuğumu vurdular. 14 yaşında bir çocuğun siyasi düşüncesi olamaz. Nereye çekersen götürür. Bütün çocuklar dışarıdaydı. Ben demiyorum ki çocuğum Taksim’e gitmemiştir. Eğer oradaki insanlar suçluysa, eğer ekmek almaya gitmek suçsa benim çocuğum suçludur. Eşim, akrabalarım şu an komalık durumda. Benim de şekerim yükseldi. Durumum iyi değil.”


Berkin'in babası Sami Elvan, CNN Türk'te Enver Aysever'in programına katıldığında söyledi bu sözleri. Enver Aysever ise "İyi de Sami Bey, Okmeydanında oturan bir çocuğun Taksim'e ekmek almaya gitmesi sizce normal mi? Bir de Berkin'in polislere taş atarken çekilmiş fotoğrafı tespit edildi. Kaldırılıdığı hastanenin özel güvenlik elemanının yazdığı raporda ise Berkin'in üzerinde patlayıcı madde bulunduğu yazılı. Nasıl izah edeceksiniz bunları?" diye sormadı.

Sormadı, soramaz, sorarsa olmaz. 

Ama biz hep beraber soruyoruz "Neden milletinin ezici çoğunluğu Sünni Müslüman ekolden gelen Türkiye'de medya Sabetayist hain gizli Yahudilerde ve neden medya, bu sabetayistlerin aldatıp kullandığı Alevilerde?"

| mFs

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Bu güne değin en çok tıklanılanlar